Morgen mogen we in het doolhof!!! - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Thee Saus - WaarBenJij.nu Morgen mogen we in het doolhof!!! - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Thee Saus - WaarBenJij.nu

Morgen mogen we in het doolhof!!!

Blijf op de hoogte en volg Thee

07 Maart 2016 | Griekenland, Kreta

Ik heb vanochtend heel lekker ge-ontbeten. Het hotel is heel fijn. Ze leveren vervoer. Ik heb al een heel groot deel van de toeristische attracties gezien. Ook heb ik al wat lekkere etenswaren gekocht op de markt. Alleen de koning is echt slecht. Hij behandelt het volk niet met respect. Maar ja, verder was dit echt een TOPDAG!! 's Avonds heb ik een heel lekker diner gehad. Als toerist overal rondlopen is echt vermoeiend.

Tot Morgen,

(Dan mogen we eindelijk naar het beroemde doolhof toe!!)

Tags: LOL

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Kreta

Kreta

Op naar Kreta

Recente Reisverslagen:

07 Maart 2016

Terugweg

07 Maart 2016

Het Doolhof (DEEL II)

07 Maart 2016

De dag van het doolhof

07 Maart 2016

Morgen mogen we in het doolhof!!!

30 Januari 2016

Op Kreta
Thee

Ik ben thee saus. Ik ben geboren in het oude griekenland. Mijn vader is de koning van Athene.

Actief sinds 22 Jan. 2016
Verslag gelezen: 72
Totaal aantal bezoekers 2981

Voorgaande reizen:

01 Januari 2016 - 07 Januari 2021

Kreta

Landen bezocht: