Eerste dag - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Thee Saus - WaarBenJij.nu Eerste dag - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Thee Saus - WaarBenJij.nu

Eerste dag

Door: Theseus

Blijf op de hoogte en volg Thee

29 Januari 2016 | Griekenland, Athene

(In Athene)
Vanochtend ben ik lekker opgestaan, met uitzicht op zee.
Na me aangekleed te hebben liep ik naar beneden.
Mijn vader zat al aan tafel te eten en ik ging ook ontbijten.
Hou wenste mij veel geluk en vroeg me om op de terugweg mijn vliegtuig blauw te verven.
Toen ik eenmaal klaar was moest ik me gaan haasten, het vliegtuig was bijna vertrokken. Ik heb business class. Tja, mijn vader is nu eenmaal koning.
Ik zit nu nog steeds in het vliegtuig en ben bijna bij Kreta aangekomen.

Tot morgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Kreta

Op naar Kreta

Recente Reisverslagen:

07 Maart 2016

Terugweg

07 Maart 2016

Het Doolhof (DEEL II)

07 Maart 2016

De dag van het doolhof

07 Maart 2016

Morgen mogen we in het doolhof!!!

30 Januari 2016

Op Kreta
Thee

Ik ben thee saus. Ik ben geboren in het oude griekenland. Mijn vader is de koning van Athene.

Actief sinds 22 Jan. 2016
Verslag gelezen: 65
Totaal aantal bezoekers 2982

Voorgaande reizen:

01 Januari 2016 - 07 Januari 2021

Kreta

Landen bezocht: